GOTT&BLANDAT

Hellohello.
just nu är jag såå fruktansvärt (istället för att svära) trött! först blev det skola - idrott, klockan åtta! jag som hatar att vakna tidigt, det är baaaara fredagar som jag får vakna tidigt. de andra dagarna har jag sovmorgon and i love it. iallafall, idrott & där spelade vi fotboll - läckert! :) sen fick vi slappna av och lyssna på lugn musik. after thaat hade vi prov och sen engelska, i engelskan hade vi då "test". laaater slutade vi, jag kom hem och höll på att somna när jag hade tjugo minuter på mig att cykla till jobb. jag vilade i fem minuter till och sen cyklade jag och gäspa hela vägen typ. hih, när jag kom fram var jag inte lika trött, dagen gick fort och nu är jag hemma. är riktigt trött och ska ta och lägga mig nu. tänkte bara höra av mig!

btw, jag hoppas att jag vaknar tills filmen Troja börjar, nu vill jag inte ge fel "fakta" eller så, men kommer nog göra det. hih, jag tror den börjar runt nio-tio. i dont know, men på ettan är den iallafall. se nu till att kolla runt nio-tiden så ni inte kommer en timme senare. hihi :)

btw, gammal nyhet men whaevaaah :) har ni hört att Carina Berg & Luuk väntar barn? Grattis måste man ju säääga! :) & btw, måste bara påpeka att Carina är sååååå himla vacker! barnet blir säkert hur söt som helst! vi får vänta & se :)

nu sooooooover amela, kram!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0