SOLIGT VÄDER


idag är det superfint väder ute och jag är superglad.
ursäkta bilden, hahaaa. men men, jag hoppas alla ni som brukar läsa min blogg, är ute och leker i det fina vädret! hih. jag ska också gå ut, och leka. hiiih, nej men. nej.. ikväll är det konsert, Lepa Brena tror jag det är. många ska dit, jag ska inte dit. hih, vet ni varför? haha, jo för jag inte vet vem hon är! :D vet bara att hon sjunger cik cik.... som jag älskar. men varför sticka dit för en låt? najfan. så jag får se vad jag hittar på med. jag har verkligen lust att bara ha riktigt kul, dansa, sjunga.. bara ha kul helt enkelt.

idag hade vi nationellaprovet i engelska. jag var inte så nervös först, men sen när jag var klar.. ja, då var jag riktigt nervös och helt ledsen. ja ni fattar, jag tror det gick dåligt. men vi hoppas på det bästa & väntar på svar. jag vet inte vad jag kommer göra om det blir ig. men jag är heller inte den personen som brukar få ig. och hoppas inte det kommer nu heller. man hoppas alltid på vg, men ja. man får ju vara glad om man får ett g iallafall. jag vet inte varför jag är nervös, det är nog bara för att jag insåg till sist att detta är något stort. det påverkar mitt betyg, det är därför. tror jag. brukar inte ni också få sånna tankar när ni är klara med ett prov eller något liknande.. att ni tänker: oh, jag glömde göra det. tänk så skrev jag inte om samma sak, tänk så hade jag olika tidspunkter. tänk det, tänk det...... ja.. jag är såå nervös!

jag vet inte vad det är för fel på mig, eller jo det gör jag såklart. mycket! men detta är så konstigt! varje gång det är fint väder ute så vill jag vara inne och läsa bok.. mmhm.. nej, det får jag inte göra idag, även om jag har lust till det. nej! jag vill också spela fotboll! oh, så kul ändååå.. det var faktiskt ett bra tag sen som jag spelade fotboll, med killarna. förutom då för någon fredag sen hade vi fotboll på idrotten. skoj! jag är en riktig pojkflicka.

nej nu ska jag inte sitta här och inte göra något vettigt. ska ut och ha kul. känner för att grilla.. hm, jag vill göra ganska mycket idag.. undra vad det blir! hah, nej nu slutar jag. pussspuss!

Kommentarer
Postat av: isa

haha okej så du går emot att äta ben&jerry. Det gjorde jag faktiskt också förut. Jag har aldrig köpt ben&jerry bara fått :)

Men jag håller mig till min favorit :). vågar inte köpa en annan så är den äcklig och så har man slösat 50kr

2009-04-25 @ 12:18:58
URL: http://isaisaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0