SOMMARJOBB

idag började dagen med att man fick stiga upp ur sängen, vilket jag hatar! :/ sen var det att fixa sig och sen dra till praktiken. fick en komplimang idag, hiih. jag älskar verkligen att vara där! jag har även sååå svårt att välja just nu. så här ligger det till!
jag vill jättegärna åka hem till Bosna i Hercegovina nu till sommarn, men det är så att jag har mitt jobb, systrar & bönor som jag jättegärna vill jobba på under sommaren också. sen har jag fått ett annat sommmarjobb om jag är intresserad, på badhuset. jag vill ha båda, det klarar jag av! men jag vill också åka någonstans, jag vill inte bara vara här hela sommaren. kan man få tips? åker jag till Bosnien, så kan jag glömma det med badhuset, det är okej. för jag har mitt jobb! men stannar jag, har jag båda och ja.. oh, jag vet verkligen inte! sen vill jag också åka till Tyskland, någon vecka. HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0