Take me back



tjena tjena!
hoppas allt är bra med er där ute, själv är det helt okej. har ganska ont i magen och har legat i sängen ungefär hela dagen. först var det skola då, och sen kom jag hem och diskade. sen blev det sängen, och har legat där ganska länge. kom precis upp och vill bara lägga mig igen, magen håller på att ta död på mig. menmen, imorgon blir det jobb på badet, ska bli kul! stannar inte länge eftersom att jag måste hem och hjälpa mamma lite här hemma, vill inte att hon ska göra allt!

jag vill tillbaka till Dino Merlin's konsert, åhååå. han är så bra!
ni som inte läst innan - jag vet att jag inte tyckte om honom - but now i do!
konserten ändrade mig totalt. puss!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, imorgon utses en vinnare som belönas med en länkning!

2009-04-18 @ 15:12:35
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0