18 snart 17

Mh, nu är det 18 dagar kvar tills skolan börjar, snart 17 om mindre än en timme! Alltså den 19de, det är inte så att man längtar. Men ändå känns det lite spännande att börja igen. Sista året och som alla säger, alla som tagit studenten, att man ska ta vara på tiden i skolan. Det är inget nytt för mig eller så, jag har alltid "tagit vara på tiden" i skolan. Jag älskar att gå i skolan, för att umgås på rasterna då, men inte för att plugga.. Fast vem vet, tiderna kanske ändras. Kanske blir Amela världens stud! Haha, skojar!?!?? AAAAH, jag får panik. Tänker man genom allt, som ska hända nu under tredje året. Företaget, mässor och allt.. Vågar man? Nej, det är fortfarande några dagar kvar under sommarlovet, och jag ska ta vara på dom! Ska inte tänka på skolan, för sen kommer jag inte kunna sluta tänka på lov! Haha. Jag måste få i mig lite mat nu, ni får ha det supääär. Puss.

Kommentarer
Postat av: fia

sv:haha alla måste vi bikta oss :P

2009-08-01 @ 23:33:01
URL: http://haveheart.blogg.se/
Postat av: e'

vi klarar av 3:an tillsammans ;D

du får itne bli stud, det pallar jag inte hänga med på :P

2009-08-01 @ 23:37:36
Postat av: Amela

Svar till eiLn: jo, vi ska bli studisar. haha, not (:

2009-08-01 @ 23:42:34
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0