Gislövsmarknad

Godkväll! Ja, Amela är hemma tidigt ikväll. Blev en runda in till Gislövsmarknad. Åkte dit med Selmas vänner och där borta mötte Anna mig och vi gick till dom andra flickorna från jobb. Mysigt! Gick runt lite och skratta, love it. Alla testade även att vinna en stor choklad, alla samtidigt men ingen fick något. Omg! Haha. Sen skulle dom hem och jag gick till Selma och dom andra. Erna tvingade mig att åka en karusell, den stora som åker hit & dit. Ja, helt härligt, pirrade i magen och så härligt att bara liksom "flyyyyga". HAHA, ohnej. Nej men det var härligt det. Och sen gick vi hela långa vägen hem, fast där vid östra kom Belmin och hämtade oss ;S Erna hade skrivit till honom så han kom. Snällt ändå. Nu är jag hemma och är riktigt hungrig så jag ska ta och laga något, sen ska jag ner till källaren och hämta upp kläder som mamma tvättat. =) Hoppas ni haft en bra dag! Min har varit helt okej! :) Puss på er, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0