HÄR GICK DET VILT TILL

Leleeee! Nu är jag nääästan klar, ska bara äta vilket jag inte gjort än! ;o Whups.. Men det kommer, haha.. Sitter och lyssnar på musik.. Vet ni, igår på jobb hände massa vilda saker haha..

Allt var som vanligt under dagen sen mot kvällen blev det stressigare och stressigare. Jag diskade undan lite snabbt och när jag väl var klar med en sån, man har kaffe i (namn?) så tappade jag den.. Mah, jag och Josse skrattar sönder. Sen när chefen kom, hahah... Jag bara, jag råkade ta sönder den.. Så hon bara vet du vad en sån kostar? Så skrattade hon, jag bara nepp... Jag kan betala den om du vill. Sen sa hon neeej nej klart inte! Så skrattade alla för vilken idiot tappar en sån stor sak? Mh.. Någon som känner sig träffad? ;P HAhaha... Torr..

Ah.. Timmarna gick, jag och Annika var kvar.. Stressigt än, seen när jag skulle göra rent runt grillen så råkade jag röra vid den lite snabbt och av ren reflex flög min arm bort så ont som det gjorde. Jag fattar inte, såå lite och så snabbt som man hann röra och så stort märke.. Okej, det är inte överdrivet stort men det är stort och det syns ;s Och det gjorde riktigt ont igår.. BÖLA! Aja..

Undra om det händer något liknande idag eller värre till och med? Håll tummarna för mig (A) :) Pussss


Kommentarer
Postat av: karna

HAHAHAHAHHAHAAHAHAHA tro man tappar den XD Erkänn du ska ta den från soptunnan sen ;) HAHAHA XD :D <333

2009-08-20 @ 15:45:10
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0