HOME ALONE

Joooooo!

Em. Förra inlägget, vad ska jag säga.. Jo, jag tog upp tre av dom största och "bästa" stjärnorna och tyckte alla tre var dåliga.. Men vad då? Alla har inte samma musikstil.. Jag vet fler som inte tycker om Jay-Z.. Han är dålig, tycker jag.. Det vet jag att Karna också gör! (: Ja.. Men så är det, fast Rihanna är inte dålig utan gillar henne bara inte... Plus det med "första gången de lyckats" menar jag med att dom lyckats få mig att tycka om någon av deras låt.. HAHA.. Att jag var viktig.. Men ni fattar!

Aja, nu sitter jag här, nyduschad och vrålhungrig.. Lyssnar på deras låt, Rihannas & de andra... Överbra låt, fattar inte (: Aiii, idag har jag jobbat, från nio till fyra.. Dog! Att jag ens orkar, förstår det inte själv.. Kände verkligen ångest imorse.. Fast jag kom upp och iväg. När jag sen kom hem tänkte jag vila, sova ut! Men det blev inte så. Jag satte mig istället vid systers dator och kollade runt bland bloggar och massa annat. Sen hjälpte jag till med tvätten.. Vilket jag gör fortfarande. Vad ska man göra när man har mycket att tvätta?;) Haha.. Så nu är jag här, home alone. Jiho, längesen faktiskt. Så jag hade tänkt ta och laga något gott som jag kan äta.. Om jag ens kommer äta det, nu på jobb har det känts helt konstigt. När jag ska äta så känns det som om jag ska spy och känner mig helt torr i munnen när jag äter så jag äcklas.. Jaaahapp.... Får väl stå ut tills det går bort? Vad det nu kan vara.. Muh, sista tiden fick jag stå i kassan idag också, skoj! Loveit.

Ah, så jag ska laga mat och sen ska jag se på film, finns tre olika filmer ikväll. Vet inte om jag ska se någon? Kolla www.tv.nu så hittar du kanske någon du vill se.. Aaa, nu när jag väl skrev det så kom jag på att jag inte kollat på tv på sjukt länge.. Och det är sjukt, när jag inte har någon dator, när den är på lagning så brukar jag alltiid sitta och se på tv, när jag inte har något att göra.. Fast det beror nog på att jag jobbar och sen nu skolan. Så det blir ingen tid över..... Bah, badhuset nu också!? Vad gör jag? Jag kommer nog hoppa över badhuset, eller så kommer jag någongång då jag inte jobbar på s&b. Om jag orkar.......

Pratade med mina föräldrar innan, om att jag vill börja övningköra.. Så ah, det blir det nog.. Dom sa iallafall att skolan går först, sen om jag ska ha kvar jobben så får jag ha kvar dom, fast vi ser om jag orkar med alltihopa.. Men klart att jag kan börja övningköra, fast skolan går först.. Så om jag orkar, så kommer det bli övningskörlektioner.. OOOO:O Jag har aldrig vågat köra, aldrig.. Att jag kommer våga nu..

Nu kan jag inte skriva mer för syster har kommit hem och vill ha sin dator..  /: Fast jag sätter mig nog vid den andra syrrans! Hihi.. Ha det bra, hoppas ni orkar läsa smörja. Hih, btw, grymt att ni fortsätter läsa även om jag inte uppdaterat idag. Men har inte haft tid (A). Pussssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0