JAG VILL FLYTTA!

Omg! Haha. Överdriv inte nu va? ;P Snacka om kommentarer om "Dessie får tårta i ansiktet, populärt? Aja..

Har precis kommit hem från jobbet, snacka om att tiden gått fort men såå trött som jag är, kan inte beskrivas! Jag har inte sovit ett skit inatt.. Kan bero på att snorungen, inte kunde hålla käft inatt. Ska lära henne en läxa! Hmm. När vi kom hem igår, efter en skitråkig kväll i malmö, mf! Aldrig varit så tråkigt, alltså själva malmöfestivalen. Men såklart var det roligare med Selma & Karna och andra man träffade på. När vi sen kom hem, tänkte jag att jag skulle lägga mig direkt, eftersom att jag skulle jobba dagen efter (idag). Klockan var runt 02.30 då jag fixat klart inför sängen, men! Först blir det svårt att sova pågrund av massa tankar som rullar runt i skallen, och sen får man sms av någon, wiiiieerd! Seeeen, kommer det värsta av allt! Selma börjar snacka i telefon, sjukt länge och håller mig vaken. Jag säger åt henne men lyssnar hon? Neeej! Och hon håller på i någon timme, vet inte riktigt hur länge men kändes ööööverlänge! Tillslut fick jag nog, så jag satte mig upp på sängen och försökte hitta något på golvet eller i närheten av mig, som jag kunde kasta på henne så hon knep igen! Men inte hittade jag något, så jag fick lägga mig ner igen och vänta tills hon slutade.. Jag kollade på klockan och tänkte "bara några timmar kvar tills jag ska upp igen, inte lönt att sova?" Men såklart var jag tvungen att sova, annars var det ingen ideé att gå till jobb för att jobba i åtta långa timmar! Men jag somnade tillslut och jag var inte alls trött på jobb. Men nu när allt är slut, känns det verkligen i kroppen och hur himla trött jag är.

Jag känner att jag vill flytta och kunna sova i ett eget rum där ingen stör, där ingen kan snacka i telefon i flera timmar, där ingen kan sitta och fnissa och störa så jag inte kan sova. Detta är inte första gången detta händer, utan tredje! Palla!

Jaja, nu är jag iallafall hemma och hungrig, så jag ska ta och äta och sen hoppas vi på det bästa. Okej? :) Ni får ha det så bra, pusssss.


Bild från Google.se Malmöfestivalen

Kommentarer
Postat av: Carolina

tack, jag lägger till dig nu direkt!:)

2009-08-15 @ 18:48:31
URL: http://galicarolina.blogg.se/
Postat av: Carolina

vad bra:D

2009-08-15 @ 19:27:22
URL: http://galicarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har frågestund på min blogg fram till åtta.

Släng gärna en fråga om du har lust tjejen! =)

Kram

2009-08-15 @ 19:31:06
URL: http://pepsiii.blogg.se/
Postat av: Janette

Okey, tack för att du svara :)

2009-08-15 @ 20:26:50
URL: http://jenjanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0