MATPROBLEM

Ja, det är något jag fått nu, den senaste tiden. Vet inte var och när det kom, det bara kom från ingenstans. Jag har ingen aning om vad det är och vad det skulle kunna vara. Karna har sagt att hon också hade det en tid i sommar, eller var det förra sommaren. Men ah, jag har iallafall ingen aning om vad det kan vara. Jag kan tro, fast det är mest fjantigt, att det kan ha kommit efter henne eftersom att jag får nästan allt annat från henne också. Fast det kanske inte är så. Men iallafall, varje gång jag ska äta - då jag är riktigt hungrig, så äter jag några tuggor och sen äcklas jag av maten och vill bara slänga det någonstans (sorry) menar inget illa, & jo jag tänker på barnen i Afrika och dom andra mer än någon anar! ;p Men jag vet inte vad felet är, och sen känns det som om jag är mätt, skumt. Men när jag ska äta kakor, godis eller annat dååå är det som vanligt. Då kan jag äta hur mycket som helst. Vad är detta? :s Någon som kan ha en aning om vad detta kan bero på?

& om det är någon annan där ute som också har samma "problem" som vet hur man ska göra för att få bort detta problem? Ge gärna tips.

Pusss

Kommentarer
Postat av: * * *

fin blogg !

2009-08-15 @ 21:05:42
URL: http://msjolund.blogg.se/
Postat av: neda

2009-08-15 @ 21:20:03
URL: http://n'
Postat av: Malin

Jag vet precis vad du pratar om:)Förra sommaren kände jag exakt likadant och gick ner i vikt av det med, fick då höra att man ska äta mycket salt och dricka juice, vf vet jag inte?!!...men jag stoppade i mig en halv påse chips och drack apelsinjuice varje dag i en vecka undefär...o woalla! Mitt problem var borta, haha, men ist blev jag så matglad att jag åt upp mig ett par kilo dom kommande månaderna senXD

2009-08-16 @ 02:25:54
URL: http://malinimpola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0