dagen

Det känns som om klockan är nio, tio men den är bara sju & jag är sjukt trött. Jag vet, att jag skriver att jag är trött. Det är allt min blogg handlar om, ha ha. Men denna gången är jag trött efter att ha spelat fotboll & volleyboll & innebandy, då har jag rätt & vara trött! :D Hade trippellboll idag i skolan & för vårt lag gick det skitbra, nat. Vi förlorade alla matcher. Och det märks verkligen att jag inte tränat eller gjort något ända sedan jag gick andra året! Shit asså! Vilken träningsverk jag har, hoppas inte den är kvar till imorgon. Jag kan knappt resa mig utan att ge ljud ifrån mig, hah sjukt! Men riktigt roligt var det, som väntat! Jag älskar fotboll. det var det jag såg fram emot idag! :)

Men killarna i vår klass gick vidare, de vann alla sina matcher så imorgon spelar dom igen & det ska man inte missa. Åh, vilken huvudverk jag har.. Ska nog ta och lägga mig, fast.. Då kommer jag vakna senare ikväll och sen kommer jag inte kunna somna om. Hm, men ska nog hitta på något nu.. Så trött som jag är så måste jag bli lite pigg, och senare är det en film klockan nio ikväll.

Nu ska jag göra annat, en av dom sakerna är då att hitta min spårlöst försvunna mobil som bara viftat iväg någonstans.. Den fanns ju precis här, jaja får ta och leta reda på den. Ha det bra, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0