den lever, konstigt nog

Hej. Så himla skönt med en söndag då man inte behöver jobba eller annat skoj. Vaknade runt halv två och sen blev det musik & städning. Vi är klara nu och nu har även dom andra kommit hem. Jag vet inte varför, (kan vara för att jag inte gjort det på ganska länge) men jag känner att jag har någon "kick" av att jag vill plugga. HAHA....

Vi får se, blir det eller inte? Hm.
Tänkte nu att jag kunde städa mitt rum lite, sen ska jag duscha & efter det blir det nog fix. We'll see!

Btw, min mobil lever - konstigt nog! Haha, seriöst. Jag fattar inte hur den kan fungera efter att ha hamnat i läsk, det är ju kolsyyyyyyra ;S?!?? Den fungerade inte först.. Så jag lät den "vila" i en dag. Dagen efter fungerade den, som vanligt! Inget fel på den - förutom att när man ska "öppna" den så är det liiite svårare för den är "klibbig". Funderar på att köpa/beställa en ny. Men jag väntar tills jag blir arton, är ju bara sexton dagar kvar! Så kan jag ha hand om räkningen själv istället för att det ska dras pengar från pappas konto! =)

Pussspusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0