Glee♥ & lite till

Shushu babeeees. ;) Här sitter jag, förvånad av hur glad & pigg jag är. Okej, nu ska vi inte överdriva, såå pigg är jag inte.. Har fortfarande ont i magen, hade det hela dagen igår och idag också. Snyft. Men, jag är ändå glad! Jag vet inte varför.. Ah, ska inte klaga iallafall, längesen jag var glaaaglad..

Okej, idag vaknade jag liiiite sent.. Började åtta och jag vaknade runt halv åtta, av att pappa kom in och frågade när vi började, UUUPS. Hihi, så vi snabbade oss och så snäll som han är körde han oss till skolan. ♥ Och skoldagen har varit helt okej, hahahha drömmen...... Ska inte gå in på det, nej. Åh, just det! Vi jobbade lite med vår blogg idag, ufbloggen asså. Så snart ska ni få veta mer! =)

Efter skolan gick jag till stan och väntade på att klockan skulle bli ett för att hjälpa mamma. Efter det så gick jag till stan igen, skulle handla en klänning/tunnika. Jag orkar inte ta bild på den just nu, för jag sitter i köket & den är i rummet.. Men alla vet redan vilken det är när man säger att den glittrar skiiiitmycket och fäller äääääännu mer än vad den glittrar. Ni vet?(A) Haha, annars så är det ju synd. Nej, men whaev. Den fick hänga med hem och när jag kom hem så fick jag ett sånt dära kick igen. Började göra mat, skalade potatis och lät dom kokas. Lyssnar på musik och ska snart börja diska och slänga sopor.. Fast oj vad mycket det blev, jag har ju hur mycket som helt som jag måste göra! Oojjoj.

Imorgon är vi "lediga" från skolan, nej men vi har bara en lektion på fredagar och morgondagens lektion behöver vi inte vara på så vi ska jobba hemma eftersom att det är ett arbete som ska lämnas in imorgon, 14.00. Vilket betyder att Amela inte får någon sovmorgon.. Om jag inte gör klart allt idag, wiho & det kommer gå bra.... ):

Vad har jag mer & säga? JO! Igår, kom min storasyster hem efter jobbet.. Gissa vad hon kommer hem med? Asså hon är inte klok! Hon kommer in till vårt rum & säger att hon handlat julklappar! Vi är muslimer och vi firar inte jul, men vi brukar ge varandra julklappar för skojs skull. Detta var något tidigt iallafall, hahaha! Så söt! Jag älskar henne, även om vi bråkar typ sådär varje dag.. (Fast det brukar inte hända lika ofta som det gjorde förr) hihi. Vi har pratat i dagar nu om att hon tycker såå himla mycket att jag ska köpa en kavaj, att det kommer passa mig osv osv.. Jag har funderat på det, så igår satt jag och kollade kavajer på olika hemsidor.. Så kommer hon hem med en kavaj till mig, seriöst.. Blir jag inte tårögd!? :) ♥ Från Veromoda, dom kom in igår också! Haha, asså den tjejen är för goo! Nu ska jag också bara hitta något som hon kan få:)

& när vi ändå pratar om presenter, så får det mig att tänka på min födelsedag. Hayyyy! Det är bara tolv dagar kvar och jag sitter och gör ingenting precis som om det inte kommer ske något. Ska snart ta fram penna & papper (inte idag) och skriva ner allt jag behöver handla in, yaaa you know what i'm talking about!:) Ska bli så roligt att få träffa folk som man inte träffat på hundra år! Tariiiiik som inte ens bor här, ska bli riktigt roligt. & sen my angel Karna. Och såååklart alla ni andra också! ♥

Btw, ikväll är det Glee, haha seriööst jag älskar serien (speciellt bögen). Kan inte glömma hans dans i förra avsnittet, hahahha.. & för er som inte vet så är det sista avsnittet idag, av Mammas pojkar. Nej nu måste jag få något gjort här. Ha det bra, så hörs vi förmodligen senare ikväll. Kram!


En flipppiiiisbild, whaev!;)

 Det märks att jag är glad idag, va? Värsta romanen här ja! Men ni överlever wtf:)


Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

ja vist var den =D

allt bra med dig?

2009-12-10 @ 17:14:34
URL: http://eecederholm.blogg.se/
Postat av: Bögjävel

Hej! Hur är det idag :)?

2009-12-11 @ 10:18:29
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0