GOTT NYTT ÅR♥

Hoj små lussebullar! Haaa haa.. Ligger i sängen nu och orkar inte röra på mig även fast jag har mycket att göra. Har precis städat här hemma med syskonen och innan det var vi på stan en snabb runda. Blev också fika på GilliVanilli(stavning), för mig blev det något jag inte smakat på länge. Min favorit baguette med kalkon och fruktsallad, mummmmms!

Ja nu är vi hemma som sagt. Glömde btw säga att jag också fick med mig hem lösögonfransar igår också, inte bara tröjan. Tyckte väl att jag hade glömt något! ;P Nej seriöst, jag måste verkligen börja med att fixa lite nu.. Bestämma allt osv osv!

Jag kommer inte skriva mer idag, så jag säger det nu. Gott nytt år på er, söööta läsare! Pusspusspuss. Hoppas ni har det hur kul som helst ikväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0