Hemma

Hejsan sötnosar! Innan jag börjar så har jag en fråga.. Varför skriver man ner sin bloggadress på andras bloggar, när man kommenterar? Bara det.. Ni förstår inte? Ex: http://amelath.blogg.se. Varför? Tror ni att andras bloggar är bara något ni kan göra reklam för er blogg eller? Vill man "komma upp" så gör något åt det, kommerntera inte andras bloggar genom att lämna din bloggadress och inget mer.. Hur har man tid för sånt egentligen? Mm, Det var det.

Jag är iallafall kommit hem från Malmö nuu, har varit och handlat lite på Entré. Första gången för mig där ja, haha.. Hittade en jättesöt mysig kofta på New Yorker, en annan kofta och vad ska man kalla det tredje? Ett linne/kofta? Ah, whaev. Sen blev det några små saker man behöver också, bland annat deo, lörögonfransar, parfym osv osv.

Nu ska jag se film, massor att välja mellan.. Finns Madicken, Mr Bean, Prinsessans dagbok 2, med mera. Vi får se vad som jag fastnar för.. Vad händer imorgon då? Jo, först tänkte jag städa lite här hemma och sen blir det kanske stan, ja jag har blivit galen.. Jag är inte mig själv längre ;P Innan tyckte jag inte om att handla men nu älskar jag det.. Iallafall, efter stan blir det hem för fiix och sen konsert i Malmö. Djogani kommer, ska bli skoj!

Så, ni får ha det så bra. Tar kort på det nyinköpta så ni också får se, men det gör jag sen! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0