hur ser jag ut idag?

Hoj hoj! Varit ute en stund, eller ja det var två timmar sen som jag kom hem, men ändå.
Hittade tyvärr inget bättre sätt att få med hela "outfiten" så det fick bli såhär :S Jaja.. En vanlig mörkblå tröja (som jag köpte idag) och en vit kofta, med blå jeans till. Vanligt men varmt (ehm inte utomhus iallafall).


Mobilen jag kanske kommer byta ut istället för min egna.. Jag gillar denna mer än min.. Hmm.. Fast det ända problemet är att (den är inte ny, den är min storasysters gamla och hon har tappat den så) när någon ringer så kan man inte svara utan måste lägga på och ringa upp personen sen.. Inga problem! Men orka göra så hela tiden.. Tänk så är det något superviktigt så klickar jag och så kommer persoonen tro att jag är sur blablabla.. Många tankar, haha ohlord! Nej jag tror jag prövar med denna ett tag, om jag står ut. Annars är den super! Tar bara lite tid tills man blir van. Haha!


Närbild, åååhno.

Jag ska göra annat nu, vi hörs! Ha en fortsatt bra (natt) kanske man ska säga.. Kram och godnatt till er som ska sova och till er som redan sover, hoppas ni sover gott!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0