innan jag drar

Hej! Kom precis hem från jobbet och tänkte skriva några korta ord. Först så var det skola/trippelboll, tittade på killarna & såklart Mathilda och Frida som också var med. Dom vann hela turneringen, är det inte bra? Haaa :D Folk bara, ååh är handel kvar nej det kan dom inte vara blablalba.. Snälla! Handel klassade er alla! ;D Ha ha, okej inte vårt lag men andra laget i vår klass!:) Hihi. Iallafall, jag hann inte se slutet :( för jag var tvungen att jobba, men fick sms av E. Så nu är jag hemma och ska äta något och fixa mig, sen blir det träff hos Sanna isället för Anna. Där ska vi ha kul & mysigt, äta gottis och leka julklappsleken! Jag hann också köpa julklappar under rasten idag, bra! Och jag måste också säga, shiit vad folk var efter idag? Speciellt när man jobbade, först får man sms typ tre gånger, av olika personer.. Sen ringer två personer.. Sorry men jag kan inte smsa/prata i telefon när jag jobbar.. Det är inte för att jag inte vill "vara dum" utan för att jag inte hinner och inte har tid.. Vi har saker & göra hela tiden.

Så nu tänkte jag kanske göra, sååå att under varje dag, ett inblägg så skriver jag om ni kan nå mig under dagen & under en viss tid och i såfall varför inte, ja ni fattar.. Så, för er som känner mig, inte stör då jag jobbar! HIHI:D

Detta kommer nog inte gå, haha men whaev vi får ju se. & jag tänkte börja redan nu.

Ikväll kan ni nå mig, men eftersom att jag ska träffa andra & ha mys med dom, så kan jag vara lite seg, är det okej med er? Ha ha, skojar bara! Klart det är okej 8-) HAHA.. Nej nu ska jag äta, pusspusspusss.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte söt blogg du har :D

ta hand om dig nu!

2009-12-18 @ 00:53:48
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0