Kanelbullar

Jag visste det! Jag visste att om jag skulle "ta tillbaka allt" med bloggen så skulle det bli som vanligt igen. Jag hade tagit bort något på kodmallar då jag ändrade om bloggen, så hade en sak försvunnit så man kunde inte se statistiken bra, man hade bara 1 besökare oavsett vad.. Wiieerd! Nu när jag gjorde om det så har det ökat rejält, konstigt? Mh, ibland är man en klumpeduns ja.. Men men det var inte det jag skulle berätta om!

Godmorgon förresten, ja jag är uppe tidigt.. Tycker jag. (: Sitter och lyssnar på bosnisk musik, åh så härligt. Jag brukar inte lyssna på bosnisk musik, mest engelska men nu sitter jag här och njuter, varför lyssnar jag inte oftare på dessa? Sjukt bra är dom ju!

Igår kom Karna aldrig :( Isåfall skulle det bli helt heeeelt sent och jag höll på att somna redan vid tio-elva, så ah.. Men en annan dag blir det iallafall, ingen tvekan.

Nu funderar jag på att baka kanelbullar, hihi.. Ensam, mm.. Kommer detta gå bra? Asså fan vad jag är mobbad! Alltid när jag ska baka så gör jag det ensam, fast ändå tycker jag att det är roligast så.. Why? Haha.. Aiii, nu ska jag resa mig och baka och hoppas på att dom blir snygga och goda tillslut, we'll see :) Ha det så bra så länge, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0