Medans jag väntar

Hej. Sitter och väntar på att älskade Ugly Betty ska börja, om lite mindre än en timme, ha ha. Nej men finns inte så mycket & göra och jag orkar heller inte göra något alls. Men idag i skolan fick vi våra tröjor, som vi ska ha på oss imorgon på tripellbollen, och på torsdag tror jag. Om vi då går vidare, hoppas (ha ha). Dom är röda med grön text, woho jul! Hahaha.. Naa men dom är fina dom, och söta! Hihi. Men en dum sak, & nu säger jag inte att det är deras fel som har detta UF företaget, utan dom som tryckte tröjorna.. Vi heter Team Birthe & på tröjorna står det Team Brithe, seeer ni skillnaden? Hah.. Jaja det är nog ingen stor fara men en kille i klassen fick en damtröja, roligt?:/ Haha men lite kul.. & btw, sen börjar bridgets dagbok, tror jag att den heter. Film, klockan nio!


SEEE!

Ofc, vad annars?;D Tokio Hotel på ryggen! My love. & nummer 55, why? Jo för 5 var upptaget, vägrar ta annat, får bli min femma fast bara en extra till i sidan!=)

Heej, Amela hälsar! 8-) Nolife.. Nu ska jag in och duscha! Höööörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0