MYS

Nu, Ugly Betty, som jag längtat! Sitter med en påse med ostbågar (hihi) och kollar nu på Ugly Betty.
Är ganska hungrig & har bett Mirela köpa mat till mig, får se om hon gör det!:)
Em.. Skola idag & sen jobb, innan jobb gick jag till Gina för en snabb kikning. Såklart hittade jag något.
Som jag också fick höra idag så har jag förändrats, jag var inte alls "shoppinggalen" innan som nu.
Jag är galen i skor & klänningar nu, var jag det innan? Nej. Jag brydde mig inte så mycket innan.
Varför säger jag innan? Innan menar jag med, för bara någon månad sen.. Menmen!
Hittade ett par sjukt snygga jeans, såklart min stil "rockiiiiiiiiiiitt" you get it? ;)
Så som mina älskade tights jag är beroende av. Iallafall, jag la undan dom så snart blir dom mina.
När jag orkar gå in igen, jobbar i&försig imorgon så det kanske blir då? Eller.. Nah!
Jag brukar alltid vara sen av mig när jag kan sova länge, så får nog bli på torsdag.
PUSS missar hela filmen juuuu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0