Old Dogs

Hej. Förlåt förlåt förlåt! Ingen uppdatering på två dagar, jag ber verkligen om ursäkt! (A) Kan berätta vad jag gjort under dessa två dagar, som gjort att jag varit så upptagen så att jag inte kunnat göra ett pytte litet inlägg.

Igår var jag bara hemma tills Karna kom, jag sov rätt länge också vilket var riktigt skönt. När Karna kom började vi fixa oss snabbis. Sen blev det mot Stan för att träffa ID, åkte och såg bio. Denna gången blev det Old Dogs, hahaha.. Jättebra film, det var den! Men jag är så torr av mig så jag satt och glodde genom hela filmen medans dom andra dog av skratt, typ. Men jag menade inget illa, jag är torr och jag fattar inte så speciellt mycket, hahahhaha.. Nu verkar jag som en efterbliven, ja jag vet inte vad. Men jag har torr humor, skrattar åt mina egna skämt osv osv.. Skrattar inte åt "riktiga skämt" haha, skitsamma.. Jag gör det bara värre än vad det är. Efter filmen blev det mat på Max, mums. Sen kördes det hem. När vi kom hem åt vi igen, haha eller jag gjorde. Sen såg vi filmen Benjamin Buttons otroliga liv, det är då när ett barn föds som åttioåring och ju äldre han blir, blir han bara yngre och till sist blir han en bebis och dör. /: Jättebra film! Sen kollade vi på internet lite, färjan åååsåånt. Sen somnade vi, vid halv tre om inte senare, minns inte riktigt vad klockan var. Men en sak är säker, Karna kan inte låta mig sova, hon håller mig uppe och det är inte liiiite det! ;) Haha.. Tönt.. "Gara, sover du?" "Gara, säg till när du somnat!" Haha, vem håller på såå?? :P Ingen annan än KarIIIIIna ;D HAHHHA. Skoj&sånt.

Idag fick jag hoppa in och hjälpa till lite på jobbet, skulle bli tre timmar men blev 40 minuter till, men det gick bra. Efter det gick jag och tog ut lite pengar, sen träffa jag syster på jobb och laaater hem. Funderar på att dra in till stan igen, vill handla.. Men inte så kul att göra det ensam, så Mirela slutar fem och hon tackar inte nej till shopping haha.. Men frågan är om jag orkar gåå dit igen när jag nästan precis kom hem. Ah, jag ska bara äta något sen drar jag kanske.

Idag på jobb fick jag btw, två sena julklappar. Den ena av chefen och den andra av en snäll man, jättesnällt så tack så jättemycket! Snacka om att folk vill att jag ska bli fet? Haha, skoj&sånt.. Här är bild!


Innehållet i den röda påsen där uppe.


Jag är tacksam! Nu: mat& one tree hill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0