TÄVLING - kenza

Shahhhhu. Hoppas allt är bra med er, här är det de men bara lite ont i magen.. Okej, mycket ont! Men nu ska vi inte prata om det.. Nu är det så att Kenzagiiiiirl (HA HA) har en tävling på sin blogg(faaan att jag skriver det här då kommer alla andra också springa och försöka vinna, hahah jag borde gå och dö) så man ska skriva ett inlägg här, i sin egna blogg och motivera varför man vill vinna. Tävlingen handlar om att man kan vinna The Hills box! ÅHGUD =)

Okaj...

Vem älskar inte The Hills? Jag kan vara ärlig & tänker vara ärlig. Jag tittar inte på det nu, för jag vet inte vilka dagar & tider som det visas. När jag väl ser att det visas på tv så tittar jag på det, men jag har slutat hålla koll på tiderna och sånt eftersom att det slutade med att de visade samma avsnitt nästan hela tiden eller avsnitt man sett någon månad innan på mtv. Men iallafall, jag älskar serien & min favorit är såklart Lauren! Hade jag kunnat tiderna hade jag såklart kollat på varje avsnitt, och om dom inte visats om och om igen. Men man får ju inte alltid som man vill så nu gör jag ett försök här & försöker vinna boxen så man kan se alla avsnitten från ett till slut!=)

Jag kommer inte på mer, jag tänker heller inte lägga till mer.. Tänker inte överdriva & inte heller ljuga om något, så jag slutar här.. Har inget mer & säga=) Hoppas på det bästa. HIHI
Jag skulle också länka till tävlingen, så in & kika. HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0