Te

Hoj! Sitter och dricker te, samtidigt som jag kollar runt här på internet. Väntar även på att Karna ska komma hit, känner mig inte så "glad" för att hitta på något kul men vi har ändå alltid kul oavsett vad. Fast, jag vet att jag kommer glömma att jag är trött när jag är med henne. Haha, eller inte ;p Vi får helt enkelt vänta och se! Hon är iallafall på väg hit.. Ja, jag har inte mer å säga.. Ska nog lägga mig och vila lite medans jag väntar, ni får ha det super bra! Btw, jag tror nog att jag tar på mig min fiiina nya och mysiga kofta som jag köpte i Malmö för någon dag sen, ni vet den vita :) Ah, Kram på er.



Någon har undrat.. Varför jag skriver ut vissa namn och inte andra. Jo jag skriver ut dom "vanligaste", Selma, Karna.. Ja ni fattar.. Men dom andra som man inte träffar så ofta och så, dom kanske inte vill att dom ska vara med i bloggen eller så har jag inte frågat, ja ni fattar. Så jag kör den enkla vägen, skriver ut första bokstaven i deras namn. Det är inte så kul att läsa när man inte kan få reda på vem personen är men vi får helt enkelt gilla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0