Underbara kväll...

Tjaaaa! Har haft en underbar helg & nu är den över, snart iallafall & imorgon kommer prov, wiho! Gårdagen var en av de bästa på länge! Började med att jag jobbade klockan 7 på morgonen, dooooog så trött jag var! Skulle jobba till fyra men blev kvar till fem! Räkna ut själva - tio timmar.. Hm, såklart ska jag också komma med kommentaren "fattar inte att jag fortfarande lever", ha ha.. Näää men så trött var jag att jag trodde att jag kommer ramla när som helst. Efter jobb hämtade Mirela mig, vi åkte hem & dusch & fix, men inte helt. Sen åkte vi till E och där åt vi Tacos och tog lite kort, drack & sen gjorde vi oss klara där. Sen var det dags att gå till D som fyllde 22 år igår, Grattis igen! Jag hade grymt roligt igår, blev lite för mycket men haha, who cares? Sen blev det magasinet, minns att vi stod och köade vid tio i två. Herregud, tog hundra år! Men vi fick lite dans iallafall =) Ja, och idag började jag jobba klockan nio & så smart som jag är stänger jag av alarmet och somnar igen, vaknar sen och av ren reflex kollar på klockan & vad är den? Jo, tjugo över åtta! Tööönt, spring upp och byta om!!!! När jag kom fram blev det full fart, och slutade halv fem. Sen mötte jag systrarna och vi åt på Mc Donalds, en Entré för gottis.. Ikväll blir det film, fast jag bara vill somna och vakna efter tio dagar! 

Bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0