1 toast av 5!

hejsan sötnosar.
förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har inte suttit vid datorn så mycket. som ni vet, (om ni läst förr-förra inlägget) så åkte jag pulka idag, hahha. kände mig som 8 igen, ohnooo! ;p nej men det var ganska kul eftersom att det var så torrt, asså, ingen fart alls, haha nej.. att åka pulka, det blir 1 toast av 5! hihii.. men men, när jag kom hem blev det inte varm oboy, vi hade ingen mjölk här hemma - sluuut! :/ så det blev pepsi istället.

nu, har jag inget att skriva om. kanske kommer jag på något sen, eller så blir detta det sista för idag. vem vet? bara gud! haha ;p nej nnu ska jag kika in bland dom andra bloggarna, ha det superbra. kramis!

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack så jättemycket! :)

Jag har läst igenom de första inläggen i din blogg, tycker du skriver väldigt bra :D Ja lägger till dej på bloglovin' :-)

2009-02-19 @ 22:26:50
URL: http://isabelletafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0