äta med syster

hejsan. innan tänkte jag sova, men det gick inte så bra eftersom att vi tvättar idag så man kan inte låta mamma tvätta ensam, så jag ställer upp och hjälper henne med det. och sen så mår jag heller inte så jättebra just nu, har ont i mitt huvud, som jag haft flera dagar nu, har tagit panodiltabletter, och det fungerar just då men sen kommer det tillbaka igen. men men, iallafall. så jag har alltså hjälpt mamma med tvätten och sen satt jag med storasyster och åt bulle och äpple och drack vatten till det. men nu har hon gått så nu sitter jag och tittar på tv. sen så håller mamma på med att laga mat så när maten är klar ska jag äta och sen blir det nog ner till källaren igen, efter det ska jag nog sova lite senare ska jag förmodligen ut en liten stund. men nu ska jag se efter om maten är klar. ha det bra, sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0