äta mig tjock

Hello!
nu är jag hemma och är såååå trött! dagen har gått hur fort som helst, inte lika långsamt som de andra praktikdagarna. men iallafall, nu är jag hemma och har precis ätit goood mat som mamma lagat och nu ska jag äta chips, kladdkaka och dricka coca cola, jag ska alltså äta mig tjock. hhi, känns helt konstigt när man kommer hem från praktiken. man går dit helt tidigt och kommer hem helt sent, så när man väl är hemma känns det som om man inte varit hemma på riiiktigt länge! men men, nu ska jag ääta mig tjock, och samtidigt lägga upp några bilder här, som ni kan titta på, som jag lovat er :) puss!


Kommentarer
Postat av: en trogen bloggläsare!

din blogg är riktigt bra:D fortsätt skriva

2009-02-02 @ 21:40:38
Postat av: amela

svar till anonym:

man tackar :)

vill den trogna läsaren inte berätta vem det är? (A)

2009-02-02 @ 21:45:17
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0