DENMARK

hejsanhejsan!
nu är jag hemma, ohoo är helt trött. har varit i skolan, från åtta till tjugo i två, sen blev det stan snabbt med elin, handla kakor och kexchoklad, mums. sen blev det att hjälpa mamma och efter det cyklade vi till netto och handlade. nu hade jag tänkt kolla på one tree hill, men eftersom att det tydligen inte visas idag så blir det inget utav det. :/ så istället ska jag äta ballerinakex och göra, ingenting? nej jag vet inte vad jag ska göra. kanske titta på björn? men först vill jag bara städa undan här, ser förjävligt ut! anyway, imorgon blir det danmark för oss, skoj? det vet vi inte än, men men. hoppas på att det blir roligt iallafall, sen ser vi vad som händer när jag kommer hem, hoppas på inlägg såklart, om jag har ork. men det har jag säkert.

scream - do you feel it?
i do!

<3
Tokio Hotel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0