glasögon

usch nej, vad tråkig min blogg ser ut utan bilder. får lägga in någon! D; bli inte rädda!




btw, jag har ju glasögon, och jag använder dom inte alls ofta nu. kan inte ha dom på praktiken för diskmaskinen ger ånga och kul att inte kunna se något när det kommer "dimma" på glasögonen och så blir dom smutsiga av det sen. inte kul alls! så det blir inga glasögon på måndagar & tisdagar. sen i skolan har jag dom såklart - någon dag. höh, nej men.. sen på onsdagen så jobbar jag på badet, hur ska jag ha glasögon då? så ja, då blir det glasögon halva dagen på onsdagen. torsdag, ja vanligt hela dagen typ, samma på fredag om jag inte ska på fest eller något - då blir det av med glasögonen. lördag - jobb - inga glasögon och på söndag, inga glasögon. varför? jo för jag inte orkar ha dom då jag inte är iväg någonstans där jag inte kommer kunna se något, även om jag inte ser texten på tv'n, men whaevah. så det känns inte alls som om jag kommer få bättre syn någongång ;p ;s jag vill & vågar absolut inte ha linser heller, så lycka till amela ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0