godmorgon

godmorgon! hoppas att allt är bra med er (: med mig är det, okej. är riktigt trött just nu, när man är ledig från jobb så får man vakna tidigt iallafall för - kvällsposten, poh.. . . men men, det är iallafall klart nu och jag vill bara gå och lägga mig, men känner ändå inte för att göra det, inte än iallafall. men det gör jag nog iallafall, efter att jag skrivit här, i think.

btw, vet ni vaaad? ;( det har gått två eller tre dagar nu, sen jag försökte starta tv'n men den ville inte gå igång, whaaat? den fungerar fortfarande inte. det är förmodligen någon sladd som inte sitter i, som någon råkat dra ut, eller något liknande. men jag orkar inte fiiixa det, lika bra att titta i vardaagsrummet, men men, får ta och snacka med pappa när han kommer hem. på tal om pappa, så sålde han en kakburk åt mig igår, snällt! :) <3 jag som trodde att jag inte skulle kunna sälja den, när man är tvungen!!!! :@ men det gick iallafall.. .

jag läste i kvällsposten om blondinbella och något om andra populära bloggare (står inte vilka), det var något om ja jag vet inte hur jag ska förklara. men ni kan ju alltid läsa tidningen och se, woops.. jag fattade inte riktigt hela alltet, men ja vad ska man göra liksom? ;p haha.. .

ja, vad händer idag då? just nu vet jag inte, jag känner mig ganska sjuk och vill bara ligga i sängen hela tiden, men gör jag det så försvinner dagen och jag har inte gjort något kul, så naj, det ska det inte bli iallafall. åh, jag tror hela tiden att det är söndag idag, tänker "ohnej, inte praktiken igen, helgen har gått så fort" men naaaj, det är löööördag och jag har idag och imorgon på mig att göra något skoj och seeen kommer praktiken igen. jag vet, jag säger alltid oh, inte praktiken igen, men det är bara för man blir så trött av att jobba hela tiden, men när man väl är där så har man ju skoj.

uuh, jag känner för att sticka till badhuset och siimma, men dom har tävling där idag, så nohooono.. ;( nej nu ska jag inte sitta här och babbla om ingenting. ni får ha det så braaaa, så hörs vi senare någongång. (k)


minela & jag, innan emina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0