godmorgon bloggen!

godmorgon på er, hoppas att allt är bra med er där ute. själv är jag ganska trött, vill sova mera, men väntar på att mamma ska komma hem, så ska jag hjälpa henne lite, sen efter det vet jag inte vad jag ska göra. förmodligen är jag på humör då, för att inte lägga mig och sova, det vill man ju ändå inte. inte när det är så fint väder ute, det bara lyser överallt, haha - snön då. helt vitt :) så, jag hade nog tänkt gå ut lite, kaaaanske. jag funderar även på att gå till stan, kika in lite där? oh nej, vet ni vad jag glömt? jag skulle ju ta kort på det senaste jag fick med mig hem från Gina Tricot? men det har jag inte gjort och har inte haft lust. men det största "problemet" är att jag har en riktigt gammal mobil för tillfället. skulle få min stora systers, tackar man inte nej till! men så blev det lite ändringar, så jag väntar fortfarande på att få veta - ska jag få den - ska jag ickkke få den? hah, annars får jag väl ta och köpa en ny då. och om ni nu undrar varför jag har en gammal - det är bara för tillfället, sooo... .

men men, nu kurrar magen och det är dags för mig att fixa frukost. jag missar däremot våra bästa år, idag iiigen. har nu gjort det i tre dagar i rad. it's not funnnyyyy! :( men men, syster är hemma och tittar på det (när det börjar) så vi hoppas att hon berättar för mig sen. men det är inte lika kul att få det berättat än att få se alltihopa. men men, nu ska jag tröstäta. höh. ha det bra, så hörs vi antingen när jag hjälpt klart mamma, eller lite senare.. kram på er!


Kommentarer
Postat av: emmah

kolla in min blogg om vardagsliv, mode, shopping, diskusioner, kändisskvaller osv. :)

http://emach.blogg.se



lägg gärna till mig på bloglovin!

2009-02-20 @ 13:57:15
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0