hemma

Hejsan hejsan!
nu är jag hemmaa, och gör typ inte så mycket. är fruktansvärt trött, har hjälpt mamma i uungefär tre timmar, åt frukooost! sent, jag vet men bättre sent än aldrig. sen ringde stora syster och undra om jag kunde komma ner till stan med en tröja, ofc! så selma hängde med mig, vi gick dit och lämnade den. sen blev jag sugen på nötter, men köpte kakor istället. vet inte varför? gav dom precis till mamma, haha.. snällt :D hahha, mamma har lagat mat så jag ska äta lite och så känner jag att jag vill ut i snön, bara slänga mig i snön och ligga kvar där tills jag börjar frysa. normalt? ;)

kram!

Kommentarer
Postat av: emmah

åh tack så mkt det värmer verkligen :)

din är också fin :)



ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)



Kram

2009-02-20 @ 17:11:01
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0