HJÄLP?

okej, nu är det så här att jag får panik! jag har försökt jättelänge nu, men kommer ingenstans. min visningsbild - profilbild syns inte, som ni säkert redan märkt. jag har haft blogg i över ett år nu och jag har haft profilbild innan, men helt plötsligt har den försvunnit. jag vet hur man gör, går in på mitt konto, min profil, blablabla. men jag har gjort det, det går inte. den är fortfarande försvunnen. det verkar som om den inte vill synas på min blogg. jag förstår inte, det står ju "nuvarande profilbild" och bilden jag har valt finns där, men syns inte på bloggen.. hmmm... . någon som vill vara snäll och hjälpa mig?
- jag har sökt på designadinblogg.se!

Kommentarer
Postat av: Leia

Tyvärr är jag inte så bra på sånt. =/

2009-02-20 @ 01:05:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du får ursäkta men även om det verkar som kenza har ett perfekt liv så har hon långt ifrån det. Hennes pappa har ju problem med alkohol som hon berättat och det verkar jobbigt i hennes familj så tänk på det när du säger att någon har det så perfekt. Man mår skitdåligt om pappan missbrukar, tro mig jag vet så avundas inte hennes liv även om det verkar sååå glamoröst. Var glad om du har det stabilt i din familj, Utseende är inte allt.

2009-02-20 @ 10:16:46
Postat av: amelath

svar till Cissi:

nejnej, det är lugnt!

ja, det vet jag faktiskt om, men tänkte inte så långt. och du missförstår lite också, det är inte utseendet jag pratar om, utan hon gör & får göra så mycket som man inte ens hinner drömma om & osv osv. men dit, om pappan, hann jag inte tänka.

2009-02-20 @ 11:54:50
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0