huvudverk

tja, i'm back again!
alltså, jag har sån fruktansvärd huvudverk, kommer snart bli fet av tabletter, får ta tabletter varje dag /: men men, hjälper det för stunden så måste man ju, hur ska man då klara av dagen? jag har lagt en tablett som fräts ut i vatten, och så klart så måste jag ju dricka det, men det är inte alls gott, så jag har coca cola bredvid ;p höhö. oh, vad jag är hungrig. jag har faktiskt inte ätit något efter att jag ätit på praktiken, och då åt jag en bagel med smör, kalkon och ägg. låter det inte gott? ;) min egna specialare, hihihhi. och till det blev det då varm oboy, mums! men när jag kom hem så åt jag kanelkaka, muuuuuuuums. jag är ganska hungrig, och sitter och dricker coca coola, bra ju! (Y) nej men nu ska jag sluta babla och istället kika in på hemsidan och se om det visas någon bra film ikväll, (nu). sen ska jag ta mat! ni får ha det bra, så hörs vi kanske igen snart :p <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0