i'm home

hejhej! bara för att jag skrev ett inlägg igår, och ett kort ett så ska det bli ett långt idag, det lovar jag. anyway, dagen började med att lillebror kom in och väckte mig, och frågade om han fick hjälpa mig med att packa ner maten, så sött! men jag var för trött så jag svarade surt att jag skulle sova lite till. men tyckte så synd om honom så jag gick upp. han hjälpte till med maten och när dom skulle gå så sa dom alla att jag skulle ha så kul idag, snällt :) haha <3 iallafall, när dom gick så bytte jag om och åt samtidigt som jag (som alla andra dagar) läste i Trelleborgs Allehanda, eller det är ju inte så att jag läser i den, alltså jag letar ju såklart efter något intressant, jag kollar genom tidningen, och det jag ALLTID gör är att jag läser serierna, ääälskar det sååå! :) det blev nästan att jag inte hann läsa dom idag, så jag fick panik, vill inte gå till skolan om jag inte läser dom (tönt) men whaevah! ;p

när amela var framme så fanns det redan folk som var samlade och väntade på lärarna, när klockan var kvart över nio steg vi på bussen och åkte. (ni som inte läst innan - förra inlägget - så åkte vi till danmark). iallafall, när vi kom fram var man helt woohooow, visste knappt var man skulle gå och så, men vi hittade så det är lugnt. fanns massa påsar man kunde ta från nästan varje företag, i påsarna låg deras "block"/tidning som man kunde titta i, så nu har jag fullt med sånna här hemma. riktigt fina kläder! hittade en jättejättefin bröllopsklänning i en av blocken, jag blev käääär! ja, anywayyyy, så när klockan var några minuter i elva, letade vi efter platsen där den första showen skulle vara, men när vi väl hittade den så var det fullt, men vi såg liiiiite. det var små barn som dansade, asså heeelsööta! :o vi filmade det så kommer bli skoj att se, om man får se det? haha, det finns då på fridas kamera. men men, sen gick vi runt igen, sen så skulle det vara en annan show klockan ett, så den var vi berädda på. helgalet, folk sprang in, vi fanns med i klungan och skratta medans vi sprang, galna människor! ;D

när vi kollat klart på showen var det dags att gå mot bussen för vi skulle åka kvart i två? ya, jag var sååå trött när vi satt i bussen att jag höll på att somna, hade jackan över huvet och lyssnade på musik, så skönt! sen var vi framme och då blev det fikdags, höh.. . sen blev det hemåt, då började jag städa mitt ruum eftersom att det var sååå stökigt, och jag har sagt att jag ska städa det, jag ska! men aldrig händer det, men så idag, ya! ;) när rummet var klart åt jag och sen blev det outside, säger bara ohmygod!

nu är jag hemma och sitter med mina ballerinakex och min yoggi, även ostbågar. (snacka om att jag kräääänger). ;d men meeen, jag har inte så mycket för mig just nu, finns saker jag måste göra men jag orkar verkligen inte! jag måste skriva en "dagbok" på engelska om dagen i danmark, på modemässan. sen så måste jag även skriva om min bokrecension, som alla ska göra eftersom att läraren sa det, för att sen se hur bra vi gjort om den och dåå får vi betyg på den, ok? sen så ska jag även BÖRJA läsa i min engelska bok, höh, ja jag vet. jag har inte börjat än! ;o ya, en sak till var det, idrotten, vi har fått ett häfte som ska läsas, ja det var nog allt. hoppas jag? ;p btw, vi hade inget prov igår i engelska som jag skrev. det var bara prov för dom som inte hade gjort de två proven i torsdags och fredags, hhih (: så då slapp man det.

här ska ni få några bilder sen idag, inga roliga alls! men vad ska man göra? hah, hoppas att jag får dom andra snart så lägger jag in dom, direkt! men vi får nöja oss med dom här sålänge. puss på er!


jag, innan jag började cykla mot skuuuulan.

öresundsbron, ya.

dags att äta, muuums! (många & snygga påsar?) ;)

suddig bild, iknow. men ni ser vad det är? några butiker åt sidorna ;p

jag älskar det! såååå gott :O

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiit

tervlig dag, jaadå! :) <3

men duu, nu kom jag på att jag vetifan vart jag la min bokrecention :S uuchja! fanpåskolan! love on you&me <3

2009-02-06 @ 23:41:53
Postat av: amela

svar till den dära eliit?! (A)

yaadååå :) du menar inte allvar nu va? ;o ojoj.. . men när ska du börja med allt? du har säkert redan börjat med engelskan ;p ;( yyees, hahaha.. . oh, praktiken är nära! ;p ;( men du kommer in som vanligt? Love<3

2009-02-07 @ 11:20:35
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0