imorgon väntar praktiken

so, i'm back! har varit ute en liten stund, i det iskalla vädret, det har aldrig varit så kallt som nu? what is this? ;O men men, det gäller att klä sig ordentligt för att inte frysa (vilket man gör ändå) hah, men men.. . när vi varit ute en stund, blev det dags att gå hemåt. har ätit lite kladdkaka, orkar inte äta så mycket just nu, när jag känner mig sjuk. så det får vänta tills imorgon, om jag mår bättre, höh. ja och imorgon väntar.. praktiken! som sagt, nu känner jag likadant som förra söndagen.. vill praktisera, ha fullt upp, inte ha tid att tänka på annat skit. men man blir ju tröööött! /: nej, jag ska inte klaga, jag får inte klaga. finns andra i klassen som går längre! jag har iallafall folk som jag kan prata med HELA TIDEN. så det är suuuperbra :) lite skratt och skämt, alltid guuut! men men, nu känner jag att jag börjar bli trött. kanske borde gå och lägga mig? tänkte först dricka mycket vatten. men ni får ha det riktigt bra!

btw, när jag får bilderna från fredags, från emina. så lovar jag att lägga upp dom! hade även tänk lägga upp någon/några bilder på mig och karna som vi tog i onsdags, men det får bli imorgon efter praktiken. have a nice day tomorrow! <3


jag, innan jag gick mot emina, innan magasinet.  (i fredags)

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: tack så mycket (:

2009-02-02 @ 08:40:42
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0