inte bråka på en vecka!

Hellooow. nu har jag hjälpt mirela med att städa här hemma, känner mig ganska hungrig faktiskt. men det är inte så konstigt, har bara ätit en korv idag, hahahaha. vet ni vad? mirela kom med en superidée, hahaha.. vi ska försöka med att inte bråka på en heeel vecka! klarar vi det så får jag femtio kronor, nice! vad gör jag inte för pengar, hahahah :) ni tänker säkert, men ohoow så svårt, vem klarar inte det? men det är faktiskt inte så lätt, hah! det går inte en dag utan att vi bråkar, men vi får se hur länge detta varar, haha. hoppas på att vi klarar det, eller ja, att jag klarar det, i neeed money, inte för det är så mycket, 50 kronor. men i need them! (: hahaha, får ändå lön snart, goodiie. men men, nu ropar magen efter mat, måste ta och äta något, sen blir det kanske glass med mammi. efter det är nog klockan mycket och dags för fixning. hahihi :)



Bild tagen i Bosnien, sommaren 08. det är jag och mirela, hahaha. såklart
var jag sur där också HAHA. aohuuh, saknar sommaren, saknar bosnien.
take me back! ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0