Plastikoperation

Hejsan hejsan! hah, här kommer jag igen ja. skulle bara se vad som visas ikväll när jag såg något intressant. en dokumentär om två tjejer, vid sextonårsåldern som vill plastikoperera sig. det visas ikväll, klockan 22.00 på tv3. jag ska iallafall se det, någon annan också? alltså, helt seriöst. jag förstår inte varför man vill plastikoperera sig? man är ju som man är? man ser ut som man ser ut? okej, nu är det så att inte alla är nöjda med sig själva - inklusive jag men ändå. jag har till exempel aldrig funderat på att plastikoperera mig. alltså, jag har ju sagt det någongång - på skojj, men aldrig menat allvar. jag förstår mig inte så på sånt, man tycker inte om hur man ser ut, men det spelar ingen roll! man är vacker, spelar ingen roll hur man än ser ut. - själv får jag inte in det, jag tycker att jag ser så grymt ful ut, men det är så jag ser ut. jag får väl acceptera det. men inte går jag runt och tänker att jag vill plastikoperera mig. nej, usch.. . så jag ska se det snart, sen ser vi vad jag hittar på med. kanske sovdags? jag har sån lust att spela kort, hahha. får se om selma vill spela, och om jag hittar några kort.. vilket jag inte tror jag kommer göra? men whaevaa. ni får ha det så bra. kramiiizzz.. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0