SLUTA STRULA!

asså åhåååå! stör mig riktigt mycket på blogg.se just nu! varför fungerar det inte? varför hackar det hela tiden, förhelvete! blir riktigt sur, måste vänta riktigt länge för att få se statistiken, när det väl kommer upp så kommer det en orange sida med någon text på.. ORH! kan inte blogg.se bara sluta strula! ooho.. .

jaja, har precis kommit hem från jobbet. har varit ganska skoj idag, som alltid. men men, jag har även ätit, riktig god mat! som mamma lagat, mmums. det blev kycklingfileé med ris och sen kunde man också välja soppaaaa. och jag som älskar soppa, kunde inte låta bli att ta lite av det, men jag ville såklart också ha lite av det andra också. (A) kräääng. så det blev båda för mig. riktigt gott! jag känner faktiskt att jag vill ha lite soppa till, hahhaha.. men men, vi ser om jag orkar lyfta på meine asss och hämta lite.

skulle inte jag plugga idag? hmm. blev inte så, sa jag inte det!? :o

imorgon hade jag tänkt åka skridskor, haha! (Y) det var ganska längesen, sist.. ska bli spännande att se om man lyckas stå på benen! HAHA, måste nog ta mycket kläder på mig, om jag inte vill ha blåmärken och sånt.. känner på mig att jag kommer ramla minst 10 gånger. ;oooo men men, nu går jag. & jag återkommer om vi bestämt oss för att dra dit imorgon! krammmmiiz.

Kommentarer
Postat av: Nadz

usch, ja, fan vad jobbigt det är när det är så här segt! snygg blogg förresten (:

2009-02-18 @ 22:48:51
URL: http://josefinundnadia.blogg.se/
Postat av: Nadz

yes (:

har du sett dom live någon gång? :)

2009-02-18 @ 22:57:26
URL: http://josefinundnadia.blogg.se/
Postat av: Nadz

jo, det vet jag allt om. jag hade fått ståplats biljett till konserten på hovet och var skitnöjd, så för mig var det jäkligt svårt att lämna tillbaka biljetten, så jag tröstade mig själv med att åka till Dortmund och se dom istället, när dom inte kom till Sverige.. så ja, jag har sett dom live, tre gånger faktiskt :)

2009-02-18 @ 23:05:32
URL: http://josefinundnadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0