sova ut - first time?

Hejsan. första inlägget för idag, sorry för dålig uppdatering! men iallafall, dagen började med att jag vaknade tolv, av ett sms av karna. så hiiimla skönt att få sova ut, seriöst. första gången på läääänge! kan aldrig sova länge utan att det finns något som man måste göra.. . men idag, så glad jag blev :) hah, iallafall. gjorde frukost, tee och tog fram tidningen. det bästa av allt, som jag alltid läser är då serierna i tidningen, höhö (A) såg även våra bästa år, längesen det. när det var klart så var klockan halv två, jag och selma skulle till stan en runda men jag tänkte varför inte diska snabbt? så jag gjorde det och sen stack vi till stan. fick med mig en tröja - tunnika och ett par trosor från gina tricot. sen var det dags för mig att gå mot jobbet, var där i en timme och sen blev det stan igen. vi drog och åt mat på mc donalds och sen blev det hem. var här hemma en liten stund och sen gick vi ut igen.

i am so f'cking mad right now, so, soo mad!



Kommentarer
Postat av: Bea

Fin bild :D

2009-02-17 @ 14:33:27
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0