TANDLÄKAREN - TOMORROW!

ååhnej! imorgon väntar tandläkaren på amela. naaj, jag vill inte!
ni minns väl vad jag tyckte när jag kom hem efter senaste tandläkar-
besöket? åhåå..
ni som inte minns det, kan inte gå tillbaka och läsa om det, för att?
jo för jag tog bort bloggen ju, sen fixade jag den igen. men men,
man ångrar sig allt!
anyway, jag vill inte till tandläkaren imorgon. jag kommer fan döööö!
aja, hoppas allt går bra iallafall. + vet ni vad?
jag önskar mig och har alltid önskat mig tandställning. får man det?

nu ska jag kika på mina potatisar som står och värmer sig i ugnen. kram på er!


Kommentarer
Postat av: jannice

svar: oj, tack så mkt. jag gillar mitt hår faktiskt =)



nu har jag lagt till dig på bloglovin iaf :)

ska du göra något roligt idag?

2009-02-25 @ 12:34:20
URL: http://jjappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0