Kan inte hjälpa det

hejhej! jag kan tyvärr inte hjälpa att jag inte hörde av mig igår, jag mådde verkligen inte bra och hade inte tid att tänka på att skriva i bloggen. hade ingen ork för att sätta mig vid datorn och skriva. nej, sorry för det! först så vaknade jag runt 02.00 på morgonen och kunde inte somna om så det blev att jag var uppe till 07.00, då det var dags att fixas till skolan. eller, det blev ju inte direkt "fix", blev ett par jeans och en lufftröja. jag förstår inte hur jag klarade av dagen.. men men.. hade prov, sista lektionen får hoppas att det blir bra resultat, kunde knappt koncentrera mig, helt snooooorig & allt. mhh.. men man hoppas på det bästa iallafall! sen när jag då kom hem, var jag såå trött och mådde sååå dåligt, så jag sov heeeeela tiden till typ, ja jag minns inte riktigt men sent blev det.. kanske runt 6-7? vet iiiinte.

idag, började med kvällsan, har tröttnat på riktigt! sen jobb, var inte där hela tiden och det blev inget vatten för mig idag. absolut inte! så jag var uppe på land hela tiden, skönt men ändå inte. man blir så varm och vill ner i vattnet, men men. jag klarade inte av att vara där hela tiden, till fyra så jag stack tidigare. nu är jag hemma, har tagit medicin och ska sitta lite framför datorn. sen ser vi vad jag gör. kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0