Plugg? wow:O

Hoj. Ok, idag tänker jag inte gå in på någonting - ni fattar nog inte vad jag menar, men vi struntar i hur man mår inombords och så vidare. . . anyway, idag fick jag vakna sju, eller ja klockan ringde då men jag gick upp halv åtta. sen blev det att borsta tänderna och allt annat, när jag hade bytt om så var det att äta, men jag mådda så dåligt att jag inte orkade äta, utan istället satt jag och tittade på cartoonnetwork, hihi.. . nej men sen åt jag upp mina två mackor - tvingade i mig dom, för hur skulle jag dåå kunna klara av praktiken idag? trots att jag åt mina mackor, var jag sååå hungrig på praktiken, när jag åt - krängde jag i maten, så gott. har aldrig varit så hungrig på lääänge.. ja, innan jag cykla till praktiken så fick jag ta en tablett, lät den lösas upp i ett glas med vatten och sen var det bara till att dricka, men såååååå -BLÄ-! inte gott alls, det är inte alls så "okej, nu dricker jag snabbt så det blir över" utan det går vekrligen inte att dricka, det är inte alls gott. jag vet inte ens hur jag ska förklara smaken. nej, usch! varje gång spiller jag ut ungefär hälften, men idag lyckades jag dricka upp allt.. +o( iallafall, dagen på praktiken har varit helt okej, har fått ont i mitt huvud några gånger och magen har gjort ont. När jag kom hem fick jag också ont i huvudet så jag ska ta och sätta en tablett i ett glas med vatten och låta den frätas upp sen får man slänga i sig det, ska även ta något att äta. och vet ni vaaad? jag pluggar (A) haha. första gången typ, sitter här och skriver min engelska-läxa. som ska vara klart, hmm efter sportlovet? :) ich bin goood ;) haha. sen hade jag tänkt läsa lite, vi ser vad jag gör och vad jag känner för att göra :) nu ska jag ta tablett och sen fortsätta plugga, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0