varför så dålig?

hejsan. ja, jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera nu, jag vet. men jag kan inte hjälpa det, praktiserar ju till sex och när man kommer hem är man helt trött, så ja.. men dom andra dagarna, som onsdag, skola och sen har jag bara någon timme här hemma och sen blir det jobb igen. torsdag&fredag, och helgen. ja då går det väl lite bättre. men jag lovar att jag gör så gott jag kan, ska försöka att bättra mig, men det går inte så bra när man har en lillebror som är beroende av spelet CS och inte låter mig sitta alls, höhö. men jag ska försöka! det är ju ändå inte så att jag är riiiktigt dålig på att uppdatera, finns ju vissa som inte ens uppdaterar varje dag, så, såå dålig är jag inte (A) men jag lovar att bättra mig, ska försöka att skriva minst två-tre inlägg per dag, om jag lyckas! (A)

idag kom jag hem fem! fick sluta tidigare, snällt :) heelkul på praktiken idag, man hade helt fullt upp ibland och det var helkul, vill att det ska vara så alla dagarna (A) iallafall, jag la mig i sängen när jag kom, helt trött men ville även gå och skriva in mig på gym, jag och S gick mot stan, skulle fråga M men det blev nej, tack:@ så det blev inget, hem igen och nu ska jag duscha och efter det ska jag nog sova, eller så blir det datan igen. vi ser! har inget sug för datan längre, hööööhö ;p

nu går jag,
ha det bra
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0