vem läser min blogg?

Heelloow.
jag hoppas att allt är bra med er, själv mår jag som vanligt, ont i magen, huvudet och överallt kan man säga. jag vaknade av att larmet ringde så var det dags för kvällsan men mådde inte alls bra så jag orkade inte gå, men var tvungen. så när det var klart, satt jag med mamma och åt lite godis. sen diskade jag och har precis ätit. syskonen jobbar men ska snart börja städa mina kläder och runt tre ska jag träffa min syster, mirela och vi ska fixa på selmas jobb. btw, vi har fooortfarande inte bråkat. jag gillar det såhär! det är så det ska vara :)

alltså, ni förstår inte hur glad jag blir när jag får så himla söta kommentarer! fick en kommentar av en tjej, om att mitt hår är vackert. och jag som inte alls tycker om det, hmm? haha. nej men man blir riktigt glad. tack! :)

vet ni vad? jag sitter nästan alltid och funderar på vem det egentligen är som läser min blogg & jag skulle bli hur glad som helst om jag fick reda på vem det är, åtminstånde någon av er iallafall. jag är tacksam för svar (A) hiiihii.. .


Kommentarer
Postat av: karna

jag läser iaf inte din blogg -.- maahah

2009-02-15 @ 13:14:54
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0