Beyonce - ny favorit

helloj igen! här sitter jag och kikar på youtube! som vanligt så försöker jag få in videon, men tyvär.. det fungerar fortfarande inte-.- vad är problemet? /: men men, printa istället.. har beyonce blivit min nya favorit? ;) tokio hotel, är kvar än! så jag mena inte att jag inte tycker om dom mera, eller ja med andra ord älskar! :) nej men beyonce är så duktig! här är två av hennes låtar som jag bara älskar! den första, Halo och den andra Single Ladies! gooooood! :)



haha, nu är det så att jag inte får så många kommentarer, och kommer säkert inte få det nu iheller. men varför bara inte försöka, för skojs skull? på den nedersta bilden, inte alls svårt, men kul tyckte jag faktiskt.. (A) frågan kommer här : vem är beyonce?

hoppas på svar (A) kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0