EiiiLn

Hooj.
det blev inte sova för mig igen, utan jag gick ut med selma. var ute en liten stund och då kommer eiiiLn :) åkte bil & sånt, skojfan(: HAHAHA.. . sen så var vi ute, lite till hööhö och sen mc donalds & efter det kebabgrillen & sen nästa kebabgrill, haha. fettoooon. iallafall, så blev det hem efter det (hem till mig). vi skulle se björn gustafsson men det fungerade tydligen inte så som jag hade tänkt mig, blev lite sur. men till slut fick vi låna selmas dator och titta på den där istället. asså den är så j*vla rolig, man kan inte titta på honom utan att skratta, asså såå himla ful är han men ändå skitsnygg. HAHAHA! iiinte kul! asså arn hade inte en sån här häst! jag tror att han är nervös.. . HAH, ohnej. torr humor (A) men men. elin har precis åkt hem, vi körde henne till övre och sa hejdå. sen blev det hem igen, iskallt ute! nu ska jag se björn gustafsson igeeeään, ja jag trodde inte själv att jag skulle tycka om honom så mycket, nooj. jag tyckte inte alls om honom innan ju, men men.. . man förändras!


jah, ojoj. kolla klockan, inte amela detta nej, haha! nej men nu ska jag titta på björn och sen blir det sovdags. kvällsan väntar imorgon (idag) HAHA.


puuSs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0