home from school

Hejsan. idag hade jag tänkt lägga upp någon bild på dagens klädsel, vad tycks? hahah. nej men jag har precis kommit hem från skolan och känner att jag är hungrig, även om jag precis åt en hamburgare, höööhö. kräng, men men. sitter och äter godis nu, och så hade jag tänkt plugga nu, bara snabbt sådär, så det är gjort.. har prov i engelska imorgon och på fredag, det är då oförberett prov. btw, det är tre delar, alltså tre prov, torsdag, fredag och sen nästa fredag igen.. . men men, man får hoppas på att man klarar det och som sagt, man kan inte plugga till det. men jag och elin hämtade några papper hos H idag, på engelska då, som vi ska göra hemma. sen ska jag också göra klart svenska recensionen som måste vara klar imorgon, ojoj? men jag har redan börjat på den för någon dag sedan så det är inte så mycket kvar. hoppas bara jag inte stannar till igen, för sist behövde jag hjälp och jag ville bara inte fortsätta. men idag berättade han vad det betydde, så ja. nu hoppas vi bara på att jag gör klart hela. när pluggandet är klart så ska jag städa rummet snabbt, det också. och senare blir det jobb! (: men nu måste jag plugga, så vi hörs väl efter pluggandet eller efter jobb.

btw, kul att INGEN svarade på frågan (Y)


hah, hade lite roligt nu när jag la över bilderna till datorn, hhöööö.. ohnej, :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0