HOMIEES

Ååååhooj hoomies!
sorry för riktigt dålig uppdatering, men vad ska man göra när man är upptagen? /: jag försöker så gott jag kan, sorry! men, anyway. igår så var det skola, helt okej och sen blev det en snabbis på stan, sen hem. när jag då hade kommit hem så sov jag, var såååå trött! jag la alarm på mobilen klockan 17.00 för att börja städa och så. sen skulle elin komma vid halv åtta, så vi gick ut runt halv sju och bara chiiilla (: sen hämtade vi henne på övre och det blev hem till oss. riktigt kallt var det ute, ahhhh.. . men men, när vi kom hem till mig så bakade vi kladdkaka, typ muuums. hah, vi tvingade i oss den, den var ganska god men man blev så mätt så snabbt.. hah, men men. jag tycker att vi får godkänt elin, eller vad tycker du? haha ;) men men, sen så HAHAHHAHAH. ja asså vi är ändå bara sååå bäst som sitter och tittar på några män som brottas på tv, asså sååå "kul"? HAHA. nej men det var så roligt för jag och elin gör allt roligt, höhö (A) men men. det var iallafall kul med min eiiLn. sen så stack hon vid ett och jag somnade direkt. yep! var ju tvungen att lägga mig, idag så blev det ju kvällsan och direkt efter blev det badhuset, jobb! till fyra, rätt nice. massa pengar, det gillar vi! (Y). anyway, så när jag kom hem så har jag inte gjort så mycket. var precis nere i tvättstugan, tvättar kläder, ska nog ut snart. känner för att gå ut.. . uh så kallt det är, ska ta och klä på mig nu och sen får jag gå ner till tvättstugan och kolla om kläderna är tvättade. nej nu ska jag gå, vi hörs kanske sen! ni får ha det superbra,


puss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Skit fiiin bild Amela! :)

2009-01-25 @ 18:57:41
URL: http://thilda-s.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0