I-val

Hoj.
Just nu sitter jag i skolan, har lektion och slutar någongång om kanske en timme eller något.. . vi ska välja i-val eftersom att det är sista dagen idag, men jag behöver inte göra det eftersom att jag redan har valt något. Gjorde det igår, duktig (A) Men eftersom att jag valde lite konstigt, eller ja konstigt kanske det inte är men ja, så har jag valt om nu och nu är det bara till att ta hem lappen och låta min mamma eller pappa skriva under. sen blir det bara att lämna tillbaka lappen till min lärare. Engelska B har jag valt som i-val om det är någon som undrar. hah.. . iallafall, nu när jag gjort det så ska jag börja med att plugga lite, så vi hörs när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Julia - Tävla om en ny header

är det den lilla killen från idol?

2009-01-16 @ 11:47:43
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0